wtorek, 5 kwietnia 2016

Jest słodko, jest cudnie! Strawberry Lemonade od Kringle Candle

Strawberry lemonade to kolejny przedstawiciel pachnącej rodziny Kringle Candle, który uwiódł mnie bez reszty ;-) Słodko-owocowy i lekko kwaskowaty zarazem zapach przywodzi mi na myśl beztroskie lata dzieciństwa, kiedy wakacje miały smak oranżady w proszku i poziomek z bitą śmietaną ♥  I wprawdzie nie pamiętam, czy kiedykolwiek piłam truskawkową lemoniadę, ale przykładając nos do opakowania prawie czuję jej smak!


Przybywa mi ostatnio sporo wosków (tak Kringle jak i Yankee Candle) i nawet nie do końca wiem  jakim cudem, skoro nie jestem i nigdy ich wielką fanką nie byłam ;) Musi magia Sieci. O woskach Kringle pisałam już parokrotnie (KLIK! i KLIK!); lubię je za praktyczne opakowania i śliczne, dekoracyjne etykiety, za to, że się nie kruszą i łatwo je podzielić na mniejsze porcje, no i rzecz jasna - za zapachy.

 
 
 

Przepis na truskawkową lemoniadę głosi, aby sok z cytrusów zmieszać z truskawkami, lodem i cukrem ;) Tutaj truskawek nie znajdziemy zbyt wiele, jest za to cała moc dojrzałych cytrusów, dosłodzona hojną ręką. Jest słodko, ale nie ulepnie, a nawet orzeźwiająco - właśnie za sprawą cytrusowych nut. Świetna zapowiedź ciepłych dni i błogiego lenistwa przy owocowej granicie. Polecam, zwłaszcza tym stęsknionym za latem!
 
 


17 komentarzy:

  1. Kocham zapach w domu :) cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zapachy. Słodkie i orzeźwiające zarazem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach na ciepłą pogodę. Do tej pory przestawałam palić woski i świece wraz odejściem zimy, ale przy tych orzeźwiających zapach mogą działać po prostu jako sam zapach do domu, a nie świeca jako taka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia okazuje się, że mam bardzo podobnie, do niedawna paliłam woski tylko jesienią/zimą, ostatnio zaopatrzyłam się w zestaw na lato :)

      Usuń
  4. Miałam okazję ostatnio wąchać różne woski KC, w tym również lemoniadkę, ale tak na sucho żaden nie spodobał mi się na tyle by zdecydować się na zakup :/ Mam za to podobny zapach z YC (Strawberry Lemon Ice), ale tam zdecydowanie dominują właśnie truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda wielka, że żaden Ci nie pasuje. Z zapachem YC nie mam porównania, ale jak zobaczę, to powącham :)

      Usuń
  5. Jak zapach cytrusów to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie moje spore woskowe zapasy, to już bym zamawiała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię woski Kringle Candle, ale tego zapaszku nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, aż bym się napiła takiej lemoniady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie musze wypróbować ich wosków, wyglądają ciekawie, szczególnie, że łatwiej go kruszyć przy tych "nacięciach" :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja lubie bardzo słodziutkie zapachy, cytrusy to ja lubię jeść i pić :D

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co o tym myślisz :-)