piątek, 19 września 2014

Chanel Rose Reve i mała prośba do Was :)

Chanel Rose Reve. Niby nic takiego, prawie bez koloru, ot delikatnie rozjaśnione i jakby chłodniejsze w odcieniu usta. A jednak musiałam go mieć. Kiedy tylko zobaczyłam go u Agaty widziałam, że będzie mój. I jest! Prawda, że piękny?
 
 
Błyszczyk Rose Reve wchodzi w skład jesiennej kolekcji o pięknie brzmiącej nazwie Etats Poetiques de Chanel. Tak po prawdzie to nic a nic z jesienią mi się nie kojarzy, prędzej z wiosną, delikatną, subtelną i chłodną w kolorach. 

 

Uprzedzam, znowu sporo zdjęć, ale nie mogłam się oprzeć, by ich tu nie wstawić ;)




Trudno mieć jakieś szczególnie wielkie wymagania co do  trwałości błyszczyków, trudno też pisać o kolorze, którego prawie nie widać ;) Wspomnę tylko, że błyszczyki Chanel nosi się na ustach bardzo przyjemnie, są bezzapachowe i bez wyczuwalnego smaku, nie lepią się bardziej niż inne, nie migrują, nie wysuszają, a nawet lekko pielęgnują usta. Kolor to transparentny mleczny róż, najbardziej przeze mnie ukochany na ustach - sprawia, że wydają się bardziej miękkie, pełniejsze i wilgotne, a przy tym wszystkim tak cudownie naturalne i dziewczęce. Pasuje do każdego makijażu i świetnie sprawdza się na co dzień.  

 
 
Uwielbiam!
 
 
...
 
 
I moja prośba do Was - Ola, kuzynka mojego Tżeta ;), prowadzi badania dotyczące przedsiębiorczości w polskiej blogosferze. Jeśli jeszcze nie wypełniłyście jej ankiety to proszę Was serdecznie, poświęćcie chwilę i zerknijcie: KLIK! Nauka będzie Wam wdzięczna, my również :*
 
 
 ps. I pamiętajcie - jeszcze tylko jutro możecie wziąć udział w rozdaniu serum Dermedic - KLIK!
 
 
 

55 komentarzy:

  1. o tak widziałam ich recenzję u Agaty, są piękne! twój również:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ankieta już wczoraj poszła ;)

    Jak zawsze - boskie zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją! Uwielbiam ! Zdjęć jak najwięcej - Twoje mogę oglądać bez końca :) Lecę na ankietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten błyszczyk, bardzo takie lubię :) swoją drogą zdjęcia również śliczne, jest co oglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ten delikatny kolor na tobie wygląda. A błyszczyki Chanel uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię i mega długo są świeże, mam parę nawet sprzed kilku lat, wciąż wyglądają, pachną i zachowują sie super.

      Usuń
  6. Zdjęcia piękne!
    Lubię błyszczyki Chanel, za opakowania, za kolory, za przyjemność użytkowania i za samą tą otoczkę samej marki :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam błyszczyki Chanel. :) Cudne zdjęcia, a ankietę już idę wypełniać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest absolutnie piękny! A dużo zdjęć - to wcale nie problem, wręcz odwrotnie ;)
    Uwielbiam Twoje zdjęcia, ale już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankieta bardzo ciekawa, dawno już na statystyki nie zaglądałam, aż dziś ( w celu odpowiedzi :) )

      Usuń
    2. No to Cię Ola zainspirowała ^^

      Usuń
  9. Cukierek ! Pięknie, tam dziewczęco Ci w nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oskubałaś gołąbka? :)
    Ale błyszczyk piękny. Ja pomału myślę nad powrotem do szminek.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jakoś nie czuję się dobrze w takich kolorkach, mam wrażenie, że jestem jakaś taka rozmyta ;) Ale Tobie bardzo ładnie w nim

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny! uwielbiam levresy, więc pewnie będę na niego polowała:D! kojarzy mi się z plaisir z tym, że on taki beżyk mleczny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam i przepadałam. Cudny :]

      Usuń
  13. Bardzo subtelny efekt, ale podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  14. znów te piękne opakowania - kiedyś mnie to zgubi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Błyszczyk bardzo ładnie się prezentuje a Ty wyglądasz po prostu pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie za delikatny ale na Twoich ustach wygląda ładnie. już zabieram się za ankietę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadanie zajęło mi 10 minut, sporo pytań.

      Usuń
    2. Dzięki kochana za czas :*

      Usuń
  17. Pięknie wygląda na ustach. Mi się marzą 4 kolory tych błyszczyków, ale można na razie się wstrzymam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oficjalnie idę na zakupowy odwyk :D No jedynie może jakiś nowy brązerek hmmhmm :P albo i nowy podkład Diora. Zewsząd pokusy :]

      Usuń
  18. Piękny :-) ja się skusiłam na 191 Songe i też jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny ;) subtelny ;)
    a zdjęcia genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ladnie wyglada na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolor:) Delikatny, ale świetnie wyglądający na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wygląda na ustach. Błyszczyki Chanel są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szczena mi opadła jak zobaczyłam te zdjęcia! idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny :) miałam jeden kolor błyszczyka chanel i bardzo, bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne zdjęcia, mnie ich zawsze mało :)
    Błyszczyki Chanel bardzo lubię, a ten ma idealny odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co o tym myślisz :-)