sobota, 18 stycznia 2014

Ideały od L'Oreal?

Płyny micelarne i wszelkiego rodzaju toniki schodzą u mnie jak woda i pewnie dlatego chętnie sięgam po nowości i eksperymentuję z coraz to innymi produktami. Tym razem padło na L'Oreal,  a konkretniej na dwa produkt z serii Ideal - Ideal Glow, Rozświetlający tonik oczyszczający, i Ideal Soft, Oczyszczający płyn micelarny do cery suchej i wrażliwej.  
 
 
L'Oreal, Ideal Glow kupiłam trochę w biegu i nie zauważyłam, że na drugiej pozycji w składzie znajduje się alcohol denat, co z miejsca dyskwalifikuje możliwość przemywania nim skóry wokół oczu. Jest to dla mnie spora niedogodność, bo chcąc nie chcąc musiałam sięgać po drugi, bardziej przyjazny delikatnym okolicom oczu, tonik. Ideal Glow ładnie pachnie, dobrze oczyszcza i przyjemnie odświeża skórę, odradzam go jednak posiadaczkom wrażliwej i bardzo wrażliwej skóry, bywa, że twarz nim przemyta piecze i staje się lekko zaczerwieniona. Czy przywraca blask i urodę? Niekoniecznie, ale poza momentami, w których nie mogłam go używać z powodu podrażnionej np. po zabiegach peelingujących skóry, całkiem się polubiliśmy. Nie zamierzam go jednak kupować ponownie.
  
 
Ideal soft znacznie lepiej się spisał, przede wszystkim jest równie skuteczny w  oczyszczaniu skóry co Ideal Glow, a ma znacznie lepszy skład. Nie pachnie tak dobrze jak poprzednik, a właściwie nie pachnie wcale, co jak sądzę, wiele osób  poczyta mu na plus. Nie podrażnia skóry, wręcz  ją uspokaja, a przemyta nim twarz jest gładka i miła w dotyku. Przypadł mi do gustu, mi i mojej skórze i zdecydowanie przewiduję powtórkę ;-)
 
Żaden z płynów nie zostawia wyczuwalnej warstwy na skórze.   Nie oceniam ich skuteczności w zmywaniu makijażu, toniki i micele stosuję jako końcowy etap demakijażu, a sam makijaż zmywam piankami, żelami lub odpowiednim mydłem.


Opakowania ładne i praktyczne, z łatwością można wylać pożądaną ilość płynu na wacik. Co do ceny, serię Ideal często widuję w promocji - sama za każdy z toników zapłaciłam ok.12 złotych.
 
 
 

35 komentarzy:

  1. Polubiłam się z Ideal Soft, jednak ostatnio Garnier okazał się lepszy i tańszy, więc do niego będę wracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, to zdecydowanie następna pozycja na liście ;-)

      Usuń
  2. Kupiłam Ideal soft skuszona wieloma pozytywnymi recenzjami w sieci. Dziewczyny wręcz zachwycają się tym płynem. Myślę, że i ja go polubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze są ku temu spore szanse ;)

      Usuń
  3. Ideal Glow niestety mnie zawiódł, a Ideal Soft czeka na swoją kolej - mam nadzieję, że okaże się lepszy od poprzednika...:-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze żadnego nie miałam, czytałam wiele opinii o nich bardzo pozytywnych i myślę, że sama również się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie poluje na ideal soft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ideal Soft powoli kończę- również przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ideal Soft zostawia na mojej skórze lepką warstwę, na drugi dzień po jego użyciu mam na twarzy sporo wyprysków ;/ u mnie sprawdza się jedynie do oczu, do całej twarzy odpada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będe musiała się skusić na Ideal Soft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ideal Soft miałam i bardzo się polubiliśmy :) chcę wypróbowac też ten z Garniera.

    Elle, uwielbiam Twoje zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele już o nich czytałam ale póki co mam zapas płynów w domu:) No i bardziej ciekawi mnie płyn z Garnier'a więc chyba na niego się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rownież ciekawi, ostatnio wszędzie o nim pełno ;)

      Usuń
  11. powiem więcej, ma w składzie także pochodną parafiny ten pan Ideal :<

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też dziś o płynie Ideal Soft :)
    Zdjęcia-przepiekne*_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Na micela mam ochotę, wszyscy go zachwalają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to możliwe, że nie miałam jeszcze żadnego z powyższego duetu? Wszyscy chwalą dookoła, a ja jeszcze nie uległam. To dziwne. Chyba wkrótce się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I u mnie płyny i toniki dość szybko się zużywają, tych z L'Oreal nie znam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uzywam aktualnie micela i jestwm bardzo zadowolon. Niedlugo kupie noqosc z garniera i bede porownywac

    OdpowiedzUsuń
  17. Urzekły mnie zdjęcia :)
    a w temacie, micela L'oreala nie lubię :P także nie planuję bliższego poznania pozostałych serii z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Toniku nie miałam, ale micel spisywał się całkiem dobrze, choć jak dla mnie trochę się lepi. Nie mniej jednak jest na tyle dobry, że sięgam po niego kiedy nie mam pod ręką Biodermy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Micel polubiłam i pewnie do niego wrócę, chyba, że Garnier mnie do siebie przekona;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam. Poczekam, aż skończy mi się Bioderma i lecę do Bootsa :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam micelka i bardzo go polubiłam ;) A toniku nie kupię, bo mam wrażliwą skórę

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę się w końcu na nie skusić, a zawsze zapominam zgarnąć je z półki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten micel kompletnie się u mnie nie sprawdził. Strasznie podrażniał moje oczy, to go z miejsca dyskwalifikuje, a po tonik raczej nie sięgnę właśnie przez alkohol denaturowany.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ideal Soft bardzo polubiłam, dobry płyn z kiepskim opakowanie. Ideal Glow miała moja Mama i była z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co o tym myślisz :-)