poniedziałek, 17 września 2012

Zatrzymanie młodości z Pervoe Reshenie

Komponowanie kosmetyków ze składników pochodzących z upraw ekologicznych, wolnych od sztucznych i chemicznych nawozów, to praktyka coraz bardziej zauważalna na światowym targowisku próżności i kosmetycznych nowości. Ekologiczne trendy obecne zarówno w modzie, żywności jak i pielęgnacji wyznaczają nowe standardy jakości życia i z dnia na dzień zyskują coraz szersze grono zwolenników. I choć do niedawna trudno było mi  przekonać się do skuteczności kosmetyków eko, to wraz z pojawianiem się w mojej kosmetyczce coraz to nowych przedstawicieli gatunku, powoli wyzbywam się wszelkich wątpliwości. I nie ukrywam, że to właśnie rosyjskie kosmetyki sprawiają, że chętniej sięgam po produkty sygnowane certyfikatem eko ;-).
 
Jednym z głównych argumentów za okazało się Tonizujące serum do twarzy do 35 lat, produkcji Pervoe Reshenie. 

 
Pervoe Reshenie, Natural & Organic, Zatrzymanie Młodości, Tonizujące serum do twarzy do 35 lat
Receptura serum oparta jest w 98%  na komponentach pochodzenia roślinnego, organicznych ekstraktach i olejach z zimnego tłoczenia pozyskanych z ekologicznie czystych rejonów Syberii. Serum ogranicza przedwczesne procesy starzenia się skóry, aktywnie odżywia i intensywnie nawilża skórę. Naturalne oleje i ekstrakty nasycają skórę niezbędnymi witaminami i aminokwasami. Serum zawiera certyfikowane organicznie składniki, takie jak wzmacniająca procesy odnowy komórek skóry i bogata w witaminę C dzika róża daurska, oczyszczajace pory szczodrak krokoszowaty i płucnica śnieżna, zmniejszający obrzęki moroznik bajkalski, działająca przeciwzapalnie, stymulująca syntezę kolagenu i regulująca gospodarkę tłuszczową organizmu bylica arktyczna, poprawiający krążenie jałowiec, zwiększająca sprężystość skóry szałwia, odżywczy i kojący podrażnienia rokitnik ałtajski, wygładzająca drobne zmarszczki malina moroszka i inne.

Gliceryna i substancje konserwujące zawarte w kosmetyku również są pochodzenia roślinnego. Produkt nie zawiera parabenów, sztucznych składników, silikonów, alkoholu, syntetycznych ekstraktów ani produktów pochodzacych z przerobu ropy naftowej. (za notką z opakowania)


Pervoe Reshenie, Natural & Organic, Zatrzymanie Młodości, Tonizujące serum do twarzy do 35 lat

Kosmetyk zamknięty jest w ciemnej szklanej buteleczce, z dołączoną pipetką, która umożliwia higieniczną aplikację. Konsystencja emulsji jest bardzo lekka i przyjemna w użyciu. Skóra po nałożeniu serum jest rozjaśniona, pory są domknięte, a drobne zmarszczki wypełnione - twarz wygląda na wypoczętą, dobrze nawilżoną, młodszą ;) Stosowane regularnie  przyspiesza gojenie się niechcianych niespodzianek i w widoczny sposób przyczynia się do poprawy kondycji skóry.
 


Producent zaleca, by serum stosować rano i wieczorem, godzinę przed nałożeniem kremu, celem wzmocnienia jego działania. Czasem niestety bywa to niewykonalne, wykorzystuję wiec fakt, że serum błyskawicznie się wchłania i często traktuję je jako bazę pod makijaż - także w tej roli spisuje się rewelacyjnie.

Wady? Owszem, dwie - mała wydajność i kiepska dostępność. Serum dosłownie znika w oczach, buteleczka o pojemości 30 ml wystarczy mi na ok 1,5 miesiąca, a i to tylko dlatego, że po początkowym zachwycie i chęci nakładania serum przy każdej możliwej okazji nieco przystopowałam i nakładam je oszczędniej. Na szczęście cena ok. 25 zł sprawia, że następne opakowanie już czeka na swoją kolej. Dostępność? Tylko sklepy internetowe - m.in. KalinaBioarp.

Na zakończenie dodam tylko, że już dawno żaden kosmetyk nie zachwycił mnie tak bardzo jak ten, a jeśli wierzyć w opowieści o składzie również i moja skóra powinna być zachwycona - a na pewno na taką wygląda ;)
  

5 komentarzy:

  1. Przeczytałam z autentyczną ciekawością i niech mi tylko jakiś grosz wpadnie to kupię, bo wygląda na cudeńko, za 25 zł można zaszaleć:) O większości składników nawet nie słyszałam, więc tym bardziej jestem ciekawa efektów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wpisałam na listę chciejstw :)
    Pierwszy raz weszłam do sklepu Kalina i szczęka mi opadła z wrażenia. Ile tam świetnych kosmetyków (sądząc po opisach) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No niech znajdę worek z pieniędzmi!!! Bo sklep Kalina bardzo mnie nęci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coz, kuszona skusilam sie. Czekam na przesylke. Obecnie niedostepne w w/w sklepach. Znalazlam na allegro.

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co o tym myślisz :-)